Hoe word ik gefactureerd?
Zodra wij de werkzaamheden hebben ingepland, versturen wij per e-mail de factuur voor de eerste betaling. Die maak je aan ons over waarna wij de werkzaamheden opstarten. Na oplevering van onze diensten versturen wij de tweede factuur. Die maak je over als je geheel tevreden bent over de opgeleverde diensten.
Een website of webshop wordt online gezet en daarna wordt de factuur gestuurd voor de website hosting en het onderhoud. Veel sturen wij die factuur tegelijkertijd met de tweede factuur.
Bij Google Ads versturen wij de tweede factuur voor het beheer van de Google Ads campagne voor de afgesproken periode.
Hoe kan ik betalen?
Per bank, iDeal, Paypal, Creditcard of contant.
Kan ik per maand of in termijnen betalen?
Het is niet mogelijk per maand of in termijnen te betalen tenzij anders is afgesproken. Voor het beheer van Google Ads factureren wij per per kwartaal.
Wat is de minimale contractperiode?
Domeinnaam registratie, website hosting en onderhoud 12 maanden. Google Ads beheer 6 maanden. Overige diensten in overleg.
Worden mijn diensten automatisch verlengd?
Ja, u hoeft uw dienst niet zelf te verlengen. Een dienst wordt aan het einde van de contractperiode automatisch verlengd.
Wat is de opzegtermijn?
Voor alle diensten hanteren wij een opzegtermijn van 1 maand voor het aflopen van de contractperiode.
Kan ik mijn webhosting pakket wijzigen?
Ja. Bij een upgrade of downgrade van het pakket is dat in principe binnen 1 dag geregeld. Let er wel op dat bij een downgrade de facturatie pas aangepast wordt aan het einde van de contractperiode.
Kan ik mijn domeinnaam en webhosting eenvoudig verhuizen?
Ja. Nadat het contract is opgezegd sturen wij een verhuiscode waarna de nieuwe provider de domeinnaam en de hosting kan regelen. Let er wel op dat het contract 1 maand voor afloop van de contractperiode wordt opgezegd en dat alle betalingen zijn voldaan.